salam

Friday 29 November 2013

Osem Buddy

Assalamualaikum wbt.


Sekadar perkongsian foto2 bulatan gembira yg saya bawa. Seriyes betapa saya sayangkan mereka. Umur usrah kami hampir setahun setengah. Subhanallah masa terasa cepat sekali. Masih lagi saya ingat bagaimana kami dipertemukan dlm 1 program Mass Usrah yg mengumpulkan adik2 yg berminat dgn Osem Buddy kami. Mereka yg ditakdirkan bersama saya. Mereka lah yg mendengar celoteh saya. Mereka yg setia mendengar perkongsian ilmu yg tidak seberapa. Mereka lah tempat saya menenangkan hati, cukup dengan sekadar memandang wajah mereka. 

Kami setia mendengar masalah antara satu sama lain. Kami setia untuk berkongsi rasa gembira bersama. Ya Allah, betapa bersyukurnya saya bertemu mereka ini. Melihat mereka sahaja membuatkan iman saya melonjak-lonjak bahagia kerana bertemu adik2 yg sangat cintakan Allah dan RasulNya. 

Semoga kami tetap istiqamah di jalanNya. Satukanlah hati kami di dalam jalan perjuangan ini. Ya Rabbi, Tuhan yg Maha Pengasih. 


Mass Usrah :)

di Kolam Basah, belakang FSK

Taman Permainan Fasa 2 :)

Pantai Remis

Bersama jemputan khas, murabbi saya kak Nadzirah
dakwah is my life :)

Surau A1

4rabia

Melayan karenah adik comel
sambil buat LDK

Tasik Puncak Bestari

Nama keluarga kami
SAKINAH :)


They are part of my life. Sungguh saya sangat mencintai mereka dan sentiasa merindui saat untuk berusrah dengan mereka. Allahu rabbi, Engkau jagalah mereka.



No comments: